Termeni si Conditii

Calatorind frumos prin viata si prin lume

Desi am calatorit in mai multe randuri prin Germania, nu s-a intamplat sa fim atrasi pana acum de regiunea orasului Ulm, din landul Baden Wurtemberg. Dar, asa cum spuneam in articolul Cum sa petreci 12 zile in sudul Germaniei, din moment ce fiului nostru cel mic i s-a declansat “faza Lego”, am optat pentru acest obiectiv.
Sa ne fi vazut toata ziua buna ziua, vreme de vreo sapte luni, din momentul in care am achizitionat biletele de avion, cum il pisalogeam pe cel mic: “ Alin, daca nu mananci, nu ai sa cresti si nu o sa te primeasca la Legoland”; “Alin, daca nu luam siropelul sau picaturile, nu o sa te faci bine si nu mai mergem la Legoland” etc. Toate acestea veneau insotite de descrierea in culori deosebite a lumii fantastice, de la acest parc de distractii, pe care urma sa aiba ocazia sa o cunoasca. Si a sosit momentul mult asteptat.

Am dedicat doar o singura zi vizitei la Legoland, tinand cont de faptul ca circuitul nostru mai includea inca doua parcuri de distractie, Spieleland si Allgaulino. Am ales sa dormim o noapte in apropierea parcului Legoland, aflat la Gunzburg, in apropierea orasului Ulm, la mica distanta de autoastrada A8 ce leaga Munchen de Stuttgart. Cazarea era situata la 20 km de Legoland, in localitatea Elchingen, aflata chiar langa autostrada mai sus mentionata, distanta ce se parcurge in 15 min. Locatia , Landgasthof Zahn s-a dovedit a fi o alegere optima, fiind o pensiune recent renovata,totul arata ca nou . Aceasta este administrata de doi frati tineri, cu pregatire in domeniu.Gasesti aici si un bistro unde se mananca nemaipomenit. Am platit un pret rezonabil atat fata de ce se practica la cazarile din Holiday Village de la Legoland, Feriendorf, cat si fata de celelalte hoteluri si pensiuni aflate prin zona.

legoDSC080

legoDSC081

Si iata-ne ajunsi la portile parcului pe la 10.45, cand deja in parcare se aflau vreo 200 de masini.Tin sa precizez ca parcul isi deschide portile in fiecare zi, la ora zece. Totusi la intrare nu era deloc aglomerat. Desi aveam notite luate de acasa, cu traseul ideal de parcurs si ne-am dotat cu o harta-ghid de la intrare, impactul vizual a fost  cel care ne-a condus pana la urma, de la o zona la alta.

legoDSC021

legoDSC022

slegosDSC001

Legoland este un parc de distractii complet, care gazduieste atractii de toate tipurile: centre experimentale, montagne russe si atractii acvatice. Iar in afara acestora exista aici o sumedenie de personaje alcatuite din piese de Lego, ce-i captiveaza pe micutii pasionati de acest joc. Merita subliniata deasemenea organizarea pe care am intalnit-o aici.

legoDSC013

legoDSC036

legoDSC071

Copiii, in general doresc sa incerce lucruri noi, sa descopere, sa construiasca, sa exploreze, sa rada, sa se dezlantuie, sa fie uimiti si sa se implice in jocuri. Ei…la Legoland in Germania,  chiar pot face toate acestea. Parcul este impartit in noua zone tematice. O multitudine de atractii si jocuri, ofera familiilor cu copii, as spune eu, intre 3-13 ani, numeroase posibilitati de participare activa.

legoDSC083

Dupa primele foto de bun venit, ne-am oprit mai intai sa admiram Miniland-ul, cu oraselele in miniatura, ce contineau reproduceri impresionante de porturi, aeroporturi, gari si alte complexe urbane variate.Copiii pot  interactiona, apasand pe butoane ce pun in miscare unele piese, pe ritmuri muzicale.

legoDSC070

legoDSC069

legoDSC066

Dupa ce Alin si-a luat permisul de conducere la scoala auto Hyundai Junior, am intrat sa deslusim secretele producerii micutelor piese, la Lego Factory. Chiar daca erau o multime de mecanisme automate ce se puneau in miscare si ne aratau procesele tehnologice de fabricatie, Alin a fost fascinat mai degraba de magazinul de vanzare, uimit fiind de cosurile mari pline cu piese de Lego.

legoDSC010

legoDSC009

Am efectuat apoi o plimbare cu trenuletul Legoland Express, ce ne-a purtat pe o anumita raza, pe la o parte din obiective. Dupa aceea am patruns in regatul cavalerilor, Knights Kingdom, unde am facut o cursa impreuna intr-o omida saltareata, Caterpillar ride, ce se invartea cu viteza inainte si in marsarier, iar apoi Alin s-a plimbat cu calutii de turnir pe sina, Royal Joust. In fata unui frumos castel, doua domnisoare se ocupau cu pictatul fetelor copiilor, Face painting, desenandu-le diferite masti colorate. Vazandu-le, Alin si-a manifestat imediat dorinta:Mami,eu vreau sa-mi picteze dansul fericirii! optand  astfel pentru un fluture deosebit. A fost tare incantat de realizarea artistica, totul  capatand apoi o dinamica deosebita, simtindu-se foarte special, insotit de acest fluture.

legoDSC014

legoDSC018

legoDSC019

legoDSC003 legoDSC007 legoDSC008

legoDSC021

Noi am trecut peste atractiile ametitoare, de tipul Bionicle Power, Flying Ninjago si Fire Dragon, care sunt recomandate copiilor mai maricei. Ele par foarte spectaculoase, nu intamplator la acestea sunt si timpii cei mai mari de asteptare, cozi mai lungi, insa sunt clar pentru cei mai curajosi.

legoDSC008

legoDSC024

Am pasit apoi in lumea imaginatiei (Imagination), zona ce iti permite sa vezi lumea de la inaltime, mai mica sau mai mare. La inceput am urcat in turnul de observatie, cu ajutorul unei platforme care ne-a rasucit la 360 gr. pana in varf, de unde am ochit bine pe unde se aflau celelalte atractii, pe care urma sa le bifam. Am trecut apoi  mai departe, la masina simpatica PEDAL-A-CAR, la care pedalai ca aceasta sa inainteze pe sina, pe un traseu suspendat. Si de aici aveai o privire de ansamblu, traseul avand un perimetru destul de mare.

legoDSC028

legoDSC029

legoDSC037

legoDSC032

Odata ajunsi la atractia Kids Power Torwer, Alin a indragit atat de mult urcatul si coboratul cu scaunul, manevrat de forta bratelor cu ajutorul unei franghii, incat am bifat actiunea de trei ori.

slegosDSC010 slegosDSC011 slegosDSC012

legoDSC033

Ne-am indreptat de aici catre Regatul Faraonilor pentru o incursiune in templu, Temple x-pedition.Aici participi practic la “o vanatoare de luminite”,in timp ce te afli intr-o masina,ce merge automat pe o sina,incercand sa acumulezi cat mai multe puncte.

legoDSC062

legoDSC061

Am lasat la urma zonele cu atractii acvatice,dar am petrecut pe la acestea mai mult timp, bifand atractii precum Jungle x-pedition din Adventure Land si bataia cu apa de la Captain Nick’s Splash Battle din Pirate Land. Acestea au fost cele mai captivante din punctul nostru de vedere dar si a lui Alin,lasandu-se chiar cu bis.

legoDSC059

legoDSC044

legoDSC048

legoDSC050

legoDSC052

In ultima zona, Lego x-treme ne-am bucurat de anumite jocuri cu tasniri de apa.La Stepping Tones topaiai pe niste patratele care activau sunetele instrumentului muzical din fata fiecaruia. Dupa o zi incarcata de distractie, cu ultimele resurse, Alin a mai sarit putin pe acele patratele  si a incheiat cu o stropeala la Water Works.Desi parcul se inchide la orele 18,atractiile sunt deschise doar pana la orele 17.Asa ca am ramas cu un mic regret, ca nu am apucat sa bifam si Atlantis by Sea Life. Probabil ca Alin ar fi fost fascinat sa vada parcursul subacvatic, cu pesti ce inoata printre personaje si obiecte formate din Lego, in niste bazine interesante.

legoDSC075

legoDSC073

O vizita la Legoland reprezinta un vis devenit realitate pentru cei mici si un salt inapoi prin lumea fanteziei, pentru adulti.Piesele de Lego pastreaza farmecul unui joc traditional, care nu imbatraneste niciodata, mentinand pasul cu moda si propunand mereu personaje noi si actuale.Fiorul de emotie pe care il simti odata ce patrunzi in acest univers numit Legoland  si bucuria de a retrai copilaria si sentimentul inocentei…sunt inefabile!!!Mergeti acolo si va veti convinge!!!

legoDSC001

legoDSC014

legoDSC015

legoDSC017legoDSC018

Tocmai ce am iesit din parcarea de la Legoland …